‘Dünyanın En Değerli Otomotiv Markası’ belli oldu…

Toyota, Otomotiv Sektöründe Öne Çıkıyor: Marka Değeri Yüzde 23 Arttı

Toyota’nın açıklamasına göre marka değeri önceki yıla göre yüzde 23 artarak 64,7 milyar dolara ulaştı. Bu başarıyla Toyota, otomotiv şirketleri arasında zirveye yerleşti ve genel sıralamada 18. sıraya yükseldi.

En Yakın Rakibine 11 Milyar Dolarlık Fark

Toyota ile en yakın rakibi arasındaki fark 11,7 milyar dolar olarak belirlendi. Bu fark, Toyota’nın sektördeki gücünü ortaya koyuyor.

Marka Değerini Destekleyen Faktörler

  • Toyota, müşteri güveni ve teknolojik yeniliklerde lider konumda.
  • Brand Finance’ten AAA+ marka gücü derecelendirmesi ve 92,3’lük Marka Gücü Endeksi skoru almıştır.

Toyota, sürdürülebilir mobiliteye ve teknolojik yeniliklere verdiği önemle müşteri sadakatini ve marka değerini artırmıştır. Şirketin bu başarısı, global marka algısında öncü bir konumda olduğunu göstermektedir.

‘Herkes İçin Daha İyi Bir Gelecek’ vizyonunu hayata geçirme hedefi, Toyota’nın yükselişinde önemli bir rol oynamaktadır. Toyota, gelecekte de otomotiv sektöründeki liderliğini sürdürmeyi hedeflemektedir.

Related Posts

Elektronik sigara kullananlara yeni şok: Mantar yuvası çıktı!

Normal sigara içmemek için elektronik sigaraları kullananların, pek çok tehlikenin yanında mantar ve bakterilere de maruz kaldığı tespit edildi.

DeepSeek-R2 geliyor: GPT-5’ten daha mı iyi olacak?

Çinli yapay zeka şirketi DeepSeek, ABD’de piyasalarda sarsıntı yaratan R1 modelinin ardından, Huawei çipleriyle güçlendirilen R2 modelini bu ay tanıtmaya hazırlanıyor.

Popüler navigasyon uygulamasından android kullanıcılarını üzen haber

Navigasyon dünyasının önde gelen uygulamalarından Waze, köklü bir değişikliğe gidiyor. Yaklaşan güncellemelerle birlikte, eski Android işletim sistemine sahip cihazlar için yeni özelliklerin ve güvenlik güncellemelerinin sunulması durdurulacak …

Tesla, ünlü süper bilgisayarı Dojo’nun fişini çekti

Tesla, uzun süredir geliştirmekte olduğu Dojo süper bilgisayar projesini sonlandırdığını duyurdu. Elon Musk, bu kararın arkasındaki sebebi açıkladı.

Renault, yılın ilk yarısında yüzde 2,7 küresel büyüme elde etti

Renault Group, 2025 yılının ilk yarısında satış adetlerini artırırken elektrifikasyon stratejisini güçlendirdi.

Yerli ve milli sosyal medya platformu ‘Biz Yaptık’ mottosuyla yayında: Buluşma yerimiz NEXT TEKNOFEST

T3 Vakfı Mütevelli Heyeti Başkanı Selçuk Bayraktar, yerli ve milli imkanlarla, TEKNOFEST girişimcisi gençler tarafından geliştirilen sosyal medya platformu NEXT TEKNOFEST SOSYAL’in genel kullanıma açıldığını duyurdu. ‘Sosyal Medyadaki Buluşma Yerimiz’ ve ‘Biz Yaptık’ mottosuyla duyurulan uygulamaya profil oluşturabilirsiniz.